Mulla’t per l’esclerosi múltiple 2017
Més de 600 piscines de Barcelona participen al Mulla't per l'esclerosi múltiple d'aquest any que organitza la Fundació Esclerosi Múltiple (FEM).
Més de 600 piscines de Barcelona participen al Mulla't per l'esclerosi múltiple d'aquest any que organitza la Fundació Esclerosi Múltiple (FEM).
A partir d'elements naturals que trobem a la platja ens farem un bonic collaret.
El 23 de juliol se celebra la Festa Colombiana en família al Fòrum de Barcelona amb un programa amb concerts, balls folklòrics, gastronomia, sorteigs, tallers i jocs per a infants.
El Holi Festival of Colours Barcelona se celebra un any més a la Plaça Univers de la Fira de Barcelona
Tercera edició del DGTL Festival a Barcelona amb més de 60 artistes com Paco Osuna, Adriatique, Tale of Us, Jeff Mills, Solomun o Recondite que actuaran en quatre escenaris diferents.
Aquest festival combina activitats culturals, música i gastronomia: foodtrucks, activitats infantils i música de qualitat
Un any més arriba el concurs de guarniments de balcons i portalades de Festa Major.