4a edició de la ruta Atrapa la Tapa
Atrapa la Tapa comença amb una oferta de 44 bars i restaurants de Sant Andreu, entre els quals, per primer cop s’hi inclou una tapa de cuina oriental.
Atrapa la Tapa comença amb una oferta de 44 bars i restaurants de Sant Andreu, entre els quals, per primer cop s’hi inclou una tapa de cuina oriental.
El dia 2 de juny és la inauguració de l’exposició de fotografies: “Objectiu Natura” on el Grup de la Penya Fotogràfica Badalona ens conviden a veure la Natura a traves d’una càmera fotogràfica.
Les projeccions es faran a la platja de Sant Sebastià, a la Barceloneta, i a Platja de l'Estació a Badalona.
Del 7 al 28 de juliol es projectaran quatre pel·lícules de ciència ficció, en versió original i gratuïtes.
El Holi Festival of Colours Barcelona se celebra un any més a la Plaça Univers de la Fira de Barcelona
Tercera edició del DGTL Festival a Barcelona amb més de 60 artistes com Paco Osuna, Adriatique, Tale of Us, Jeff Mills, Solomun o Recondite que actuaran en quatre escenaris diferents.
Aquest festival combina activitats culturals, música i gastronomia: foodtrucks, activitats infantils i música de qualitat