Les fotografies serviran per ampliar la base d’imatges del riu Besòs per a l’exposició fotogràfica de l’11 de juny
Dijous, 27 d’abril de 2017
El dissabte 22 d’abril, el Consorci del Besòs, juntament amb l’Agrupació Fotogràfica de Sant Adrià de Besòs i l’Agrupació Colomenca d´Aficionats a la Fotografia va organitzar una visita conjunta pel riu Besòs.
L’itinerari fotogràfic tenia com a finalitat ampliar la base d’imatges que s’està preparant per a la propera exposició fotogràfica d’autors colomencs i adrianencs, que té prevista la seva inauguració el dia 11 de juny. Aquesta exposició pretén mostrar la biodiversitat i la realitat natural del riu Besòs i donar a conèixer el treball dels fotògrafs naturalistes del territori.
Durant aquest recorregut, els fotògrafs locals dels dos municipis, acompanyats d’un expert naturalista i de tècnics municipals i del Consorci, van poder gaudir i fotografiar, amb la seva visió personal, els diferents espais naturals del nostre riu.