El Consorci del Besòs i el Consorci Besòs-Tordera reforcen la col·laboració per millorar els espais fluvials

Els dos organismes acorden desenvolupar projectes conjunts de recuperació de la conca del riu

Divendres, 18 de novembre de 2016

El Consorci del Besòs i el Consorci Besòs-Tordera enforteixen la seva col·laboració per tal de millorar els espais fluvials. Aquest és el principal acord al qual van arribar les dues institucions en la darrera jornada de treball, celebrada el passat 18 de novembre a la nova seu de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), el Campus Diagonal-Besòs.

La trobada va estar presidida per la responsable de la subconca Besòs del Consorci Besòs-Tordera i la tinent d’alcalde d’Urbanisme de l’Ajuntament de Sant Adrià de Besòs, Ruth Soto i pel president del Consorci Besòs-Tordera i alcalde de Parets del Vallès, Sergi Mingote. Durant la reunió, es va repassar l’estat dels ecosistemes i el nivell de sostenibilitat del riu i es van revisar els projectes a desenvolupar a la zona.

Acord per unanimitat

De la jornada també en va sortir el compromís ferm d’establir línies de col·laboració entre els consorcis per millorar la qualitat de vida dels respectius espais fluvials. L’acord, avalat per unanimitat, va en consonància amb una de les línies estratègiques del Consorci del Besòs com és la d’assegurar la connectivitat ecològica i afavorir la biodiversitat al tram final del riu Besòs.

© Copyright 2017 | Nota legal | Politica de privacitat