Santa Coloma Degusta 2017
El DeGusta ofereix la possibilitat de conèixer la ciutat des d'una òptica diferent, tot destacant una de les grans virtuts de Santa Coloma: la gastronomia.
El DeGusta ofereix la possibilitat de conèixer la ciutat des d'una òptica diferent, tot destacant una de les grans virtuts de Santa Coloma: la gastronomia.
Des del 4 de maig fins el 3 de juny, podeu gaudir de les Festes de Primavera dels barris del Clot i Camp de l'Arpa. El veïnat surt al carrer per veure concerts, espectacles de dansa, trobades, mostres i mercats.
Activitat que dona a conèixer els beneficis ambientals de les zones verdes urbanes, especialment les que tenen aigua (llacs, basses...) pel paper clau que tenen en la conservació i el foment de la biodiversitat animal i vegetal.
L´exposició és una col·lecció de treballs seleccionats entre les obres generades durant els últims cinc anys i representa les creacions de Kat Cameron que ens permeten percebre les dimensions màgiques que es desperten sota la superfície de la nostra realitat.
La ONG Adda, dedicada als ocells fringíl·lids coneguts també com "ocells cantaires", i les negatives conseqüències que esdevenen com a conseqüència de la seva massiva persecució i captura al medi natural.
Atrapa la Tapa comença amb una oferta de 44 bars i restaurants de Sant Andreu, entre els quals, per primer cop s’hi inclou una tapa de cuina oriental.
Concentració de grallers i capgrossos, cercavila, pregó; fira d'entitats, gimcana, actuacions de les entitats del barri relacionades amb el ball; activitats esportives.
La Fira de Nàutica, celebrarà la seva segona edició al Port de Badalona.
Del 19 al 28 de maig viurem de nou un festival a mans del Taller de Músics i guiat per la creació, l’experimentació i l’exhibició de propostes empíriques, heterodoxes, transgressores i interdisciplinàries.
Les Festes de la Primavera del Poblenou seran el cap de setmana del 19 al 21 de maig amb actes culturals, el drac Estarrufat, la víbria i la colla de diables del barri.
Tercera edició del SLS Nike SB Pro Open que se celebrarà el 20 i 21 de maig en el recinte Skate Agora de Badalona.
Tornen les festes de Bufalà amb concurs de curts, tallers, jocs infantils, xocolatada, botifarrada popular i música
La Festa de les Migas, que se celebra dins el marc de les Festes de Maig, és un dels esdeveniments més multitudinaris d'aquestes festes. Actuacions...
Taller semblant al tradicional joc de l'oca però amb preguntes específiques sobre els residus i, més concretament, sobre la seva prevenció.
Coincidint amb l'època reproductora dels ocells, es farà un seguiment de les caixes col·locades l'any anterior al parc del Litoral
L’acte donarà el tret de sortida de les activitats de la “Setmana intercultural de la Mina”.
Arriba una nova edició de la Cursa Popular de Nou Barris
Dintre del marc del Jugatecambiental, la festa és de participació lliure i gratuïta.
Botifarrada popular, torneig d'escacs, torneig de mus o tallers infantils, són algunes de les activitats que podreu gaudir el 21 de maig a la Festa Major de Porta de Nou Barris.